<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d10286707\x26blogName\x3d++Lijnrecht+Tegen+Racisme\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://lijnrecht-tegen-racisme.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dnl_BE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://lijnrecht-tegen-racisme.blogspot.com/\x26vt\x3d6215702961026558442', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Werknemerscomité tegen racisme van de personeelsleden bij de VVM / De Lijn Antwerpen

dinsdag, januari 25, 2005

Nieuwsbrief 2 - Lijnrecht Voorjaar 2005 pg6

Trammen en Bussen

Welke slechte, verschrikkelijke en onrechtvaardige dingen er in de wereld ook gebeuren.

Zij hoeven in de tram en op de bus geen weerslag te hebben, hoeven daar niet aanwezig te zijn.

Als wattman kom ik mijn boterham verdienen, als reiziger wil ik van hier naar daar.

Gezien de opvoeding die ik van mijn ouders gekregen heb ("iedereen heeft ouders en dus ook een Opvoeding"), en gezien mijn job-inhoud:
het vervoeren van mensen van ergens naar ergens anders, ben ik vriendelijk tegen iedereen, naar waar ze ook op weg zijn.

Als meer mensen (reizigers, tram, bus en andere chauffeurs) deze denkpiste zouden toepassen ben ik ervan overtuigd dat iedereen zou snappen dat de essentie van het bestaan en het gebruik van het openbaar vervoer het volgende is:

Een betalend openbaar prioritair voertuig opstappen op punt A, vriendelijk zijn en afstappen op punt B.

Iedereen content.

Chaïm


link | gepost door LIJNRECHT op 25.1.05 |


0 Commentaar:

Wil je eenEen reactie posten?

powered by Blogger | design door mela

Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com